4 - 5
oktober
2021
Nova renesansa?
Skupaj postavljamo temelje za novo marketinško razmišljanje
Dni
Ur
Minut
Se vidimo maja naslednje leto!
AKTUALNO
NOVICE
PRIJAVNINA
Na konferenci se nam lahko pridružite v živo, ponujamo pa vam tudi možnost, da dogodek spremljate prek spleta, iz udobja vaše pisarne ali doma. Kotizacija za spremljanje konference online (virtualno) je enaka kot za fizično udeležbo. Torej veljajo ugodnosti, ki so razpisane za udeležbo v živo. Za spremljanje konference prek spleta, prosim to ustrezno označite na prijavnici.
Popusti se medsebojno izključujejo. Popusti in akcije se med seboj ne seštevajo.
UTRINKI
Jaka Levstek
Jaka Levstek (D.Labs): »Življenjsko« pomembno vprašanje: Ali smo še relevantni oz. kako izboljšati svojo relevantnost za kupce?
Vprašanje v naslovu je izhodiščno vprašanje, ki si ga moramo postaviti. Vsako leto znova. Posebej pa po potresu, ki ga je sprožil COVID 19. Kako si pravilno odgovoriti na to vprašanje? Kaj narediti, če z odgovorom nismo zadovoljni? Kaj je tisto, kar se podjetja in znamke še vedno preveč otepajo narediti? O tem bo govora v tem razmišljanju Jake Levstka. Tema je življenjskega pomena za znamke, za marketingaše. (*)
Vprašanje v naslovu je izhodiščno vprašanje, ki si ga moramo postaviti. Vsako leto znova. Posebej pa po potresu, ki ga je sprožil COVID 19. Kako si pravilno odgovoriti na to vprašanje? Kaj narediti, če z odgovorom nismo zadovoljni? Kaj je tisto, kar se podjetja in znamke še vedno preveč otepajo narediti? O tem bo govora v tem razmišljanju Jake Levstka. Tema je življenjskega pomena za znamke, za marketingaše. (*)
Play Video
Play Video
Dan Podjed
Dan Podjed (ZRC SAZU):
Zmagovalci pokoronske dobe se bodo posvetili ljudem.
Potrošniki, kupci in stranke so tri besede, ki se jih bomo tudi v marketingu morali znebiti, če se bomo želeli posvetiti posameznikom, torej ljudem, in spoznati njihove navade. Te so se med pandemijo covid-19 postavile na glavo.
Potrošniki, kupci in stranke so tri besede, ki se jih bomo tudi v marketingu morali znebiti, če se bomo želeli posvetiti posameznikom, torej ljudem, in spoznati njihove navade. Te so se med pandemijo covid-19 postavile na glavo.
DEJSTVA
že od leta
mednarodnih govorcev
+
posamičnih predavanj
+
udeležencev letno
+
GOVORCI
Prijavite se na novice