4 - 5

oktober

2021

Nova renesansa?

Skupaj postavljamo temelje za novo marketinško razmišljanje

AKTUALNO

NOVICE

PRIJAVNINA

Na konferenci se nam lahko pridružite v živo, ponujamo pa vam tudi možnost, da dogodek spremljate prek spleta, iz udobja vaše pisarne ali doma. Kotizacija za spremljanje konference online (virtualno) je enaka kot za fizično udeležbo. Torej veljajo ugodnosti, ki so razpisane za udeležbo v živo. Za spremljanje konference prek spleta, prosim to ustrezno označite na prijavnici.

Redna cena

redna kotizacijo za SMK
580
+ddv
  •  

Akcijska ponudba za prvih 20 udeležencev

580
330
+ddv
  •  
RAZPRODANO

Član DMS + naročnik Financ

skupaj 15% popusta
580
493
+ddv
  •  

Paketna prijava za 4 ali več udeležencev iz istega podjetja

40% popusta
580
348
+ddv
  •  

Prijava na en dan konference

30% popusta
580
406
+ddv
  •  

Popust za študente

90% popust na redno kotizacijo
580
58
+ddv
  •  

Popusti se medsebojno izključujejo. Popusti in akcije se med seboj ne seštevajo.

UTRINKI

Jaka Levstek

Jaka Levstek (D.Labs): »Življenjsko« pomembno vprašanje: Ali smo še relevantni oz. kako izboljšati svojo relevantnost za kupce?

 Vprašanje v naslovu je izhodiščno vprašanje, ki si ga moramo postaviti. Vsako leto znova. Posebej pa po potresu, ki ga je sprožil COVID 19. Kako si pravilno odgovoriti na to vprašanje? Kaj narediti, če z odgovorom nismo zadovoljni? Kaj je tisto, kar se podjetja in znamke še vedno preveč otepajo narediti? O tem bo govora v tem razmišljanju Jake Levstka. Tema je življenjskega pomena za znamke, za marketingaše. (*)
Play Video
Play Video

Dan Podjed

Dan Podjed (ZRC SAZU): Zmagovalci pokoronske dobe se bodo posvetili ljudem.

Potrošniki, kupci in stranke so tri besede, ki se jih bomo tudi v marketingu morali znebiti, če se bomo želeli posvetiti posameznikom, torej ljudem, in spoznati njihove navade. Te so se med pandemijo covid-19 postavile na glavo.

DEJSTVA

že od leta
mednarodnih govorcev
+
posamičnih predavanj
+
udeležencev letno
+

GOVORCI

Prijavite se na novice

Prijava na novice
Vnesite svoj e-poštni naslov in pritisnite gumb “Pošlji enkratno geslo OTP”
Vpišite enkratno geslo, ki vam je bilo poslano na vaš poštni naslov.